برگزاری هشتمین نشست کتابخوان

شنبه 5 دی 1394برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

هشتمین نشست کتاب‌خوان استان زنجان برگزار می شود.

هشتمین نشست کتاب خوان استان زنجان 14 دی ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، هشتمین نشست کتاب خوان استان زنجان راس ساعت 16 عصر روز دوشنبه 14 دی ماه با حضور کتابخوانان،کتابداران،نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ ، در محل سالن  اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در جلسات نشست کتاب خوان نیز از طریق سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی  www.zanjanpl.ir امکان پذیر می باشد.

مهلت ثبت نام برای معرفی کتاب در هشتمین نشست کتاب خوان استان، تا سوم دی ماه می باشد.

كتاب خوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفي كتاب برگزار ميگردد. اين جلسه در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعاتي افراد كتاب خوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذارد.

در جلسات نشست کتاب خوان کتابهای شاخص با موضوعات تاریخ، ادبیات، روانشناسي، شعر، قصه و رمان، كودك و نوجوان، سبك زندگي، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، دين، طب و تغذيه و بهداشت عمومي، خانواده و ازدواج توسط کتابخوانان معرفی می شود.

هدف از برگزاري اين نشست ها نیز برپایی نهضتی در جهت رشد و ترويج فرهنگ كتابخواني در سراسر کشور؛ به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده ، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفي كتاب هاي مفيد و كاربردي، آشنايي با شيوه هاي استاندارد معرفي كتاب و ارتقاء و توانمند سازي كتابداران از طريق مطالعه می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 98150
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1